poniedziałek, 24 października 2016

Konkurs ICCC PKP Intercity na 15-lecie

W dzisiejszym wpisie chciałbym opisać moją przygodę z konkursem PKP Intercity z okazji 15-lecia istnienia tej spółki.  http://www.intercity.pl/pl/pociagdonagrod/koniec-konkursu.html



Podstawowe Informacje o Konkursie

  • Konkurs odbywał się od dnia 26 września do 9 października 2016 roku (trwał dwa tygodnie).
  • Podzielony był na dwa etapy:
Konkurs Codzienny
     

Polegał na wymyśleniu hasła konkursowego poprzez dokończenie podanego zdania np:
1. „Z PKP INTERCITY czas w podróży się nie dłuży, ponieważ …”; 
2. „Siedząc w pociągu PKP INTERCITY czuję, że … ”; 
3. „Szybka podróż z PKP INTERCITY oszczędza mój czas na … ”; 
4. „Komfort jazdy z PKP INTERCITY sprawia, że …” itd.
Codziennie było inne zdanie do dokończenia
Każdego dnia było do rozdania 200 nagród takich jak:

  • bony na posiłki w Wars;
  • maskotki pluszowe;
  • przywieszki bagażowe;
  • koszulki jubileuszowe.
Dodatkowo były wybieranych 25 prac najbardziej kreatywnych w których nagrodą był bilet na przejazd pociągiem na terenie Polski.



Konkurs Główny

Polegał na wymyśleniu krótkiej historyjki, opowiadania rymowanki itd. Warunkiem uczestnictwa w tym konkursie była rejestracja biletu kolejowego oraz wymyślenia owego hasła

Do wygrania w tym etapie było 150 nagród głównych:
  • nagroda główna (wyjazd na sylwestra dla 4 osób do Zakopanego) o wartości 3 750,00 zł kosztu pobytu jednej osoby; 
  • złote karty PKP IC imienne na rok 1 klasa o wartości 14 600,00 zł każda;  
  • karty imienne PKP IC kwartalne 1 klasa o wartości 4 050,00 zł każda;  
  • karty imienne PKP IC kwartalne 2 klasa o wartości 2 900,00 zł każda; 
  • voucher 2000 zł na pobyt w ośrodkach Natura Tour o wartości 2 000,00 zł każdy;
  • tablet Samsung Galaxy Tab o wartości 850,00 zł każdy: 
  • voucher o wartości 300,00 zł do wykorzystania na: www.prezentmarzen.com 
  • torba podróżna o wartości 75,00 zł każda,
Pełne informacje o konkursie znajdziemy w regulaminie:  http://www.intercity.pl/dokumenty/lp/pociag-do-nagrod-2016/REGULAMIN-KONKURSU-PKP-Intercity-SA-pociag-do-nagrod_final_23.09.2016.pdf




W drugiej części chciałbym przedstawić wam moje odczucia oraz spostrzeżenia z tego konkursu oraz licznymi nagrodami. 
O konkursie dowiedziałem się w trakcie jego trwania (w połowie akcji) i od razu przeczytałem wnikliwie regulamin zawarty na stronie. Po lektorze zasad uczestnictwa spostrzegłem ze największe szanse wygranej w konkursie codziennym jest wzięcie udziału i odpowiedzenie na pytanie o godzinie 24.00. Dlatego też przy najbliższej okazji postanowiłem wygrać w tym konkursie dlatego też równo następnego dnia w nocy odpowiedziałem na podane pytanie (wraz ze zmianą dnia codziennie pojawia się nowe pytanie konkursowe) i w taki sposób codziennie czatowałem aby odpowiedzieć na podane pytanie gdyż w tym przypadku czas jest na wagę nagrody. W jednym z dni spóźniłem się o 3 minuty i nie wygrałem.
A więc rezultatem moich odpowiedzi udało mi się wygrać 3 koszulki oraz 2 misie dodatkowo do tego otrzymałem bilet na przejazd dowolnym pociągiem. Dlatego też uważam że to jeden z ciekawszych konkursów w którym bardziej niż pomysłowość liczyła się szybkość. I niestety w głównym konkursie nie miałem tyle szczęścia i nic nie wygrałem ale bardzo się cieszę z drobnych upominków.



Ps. Z otrzymanych misiów bardziej cieszyła się moja siostra a dla mnie została pociecha w postaci pudełek w jakich były zapakowane maskotki znakomicie wykonane i idealne do przetrzymywania szpargałów.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz